Loading…
News

La Cambra participa en la Trobada Nacional de Clubs celebrat a Madrid

06/10/2022

Compartir

Castelló 06/10/2022.- Més de 150 assistents, socis dels Clubs de les Cambres de Badajoz, Barcelona, Cantàbria, Castelló, Gijón, Granada, Madrid, Navarra, Oviedo, Sevilla, València, Valladolid i Saragossa han participat en la Trobada Nacional de Clubs, celebrat la setmana passada en el Palau de Santoña de Madrid.

Tot un èxit de convocatòria, així ho han manifestat els socis d'Enactio, el Club de Negocis de la Cambra de Castelló, que van participar en la Trobada: Arsys, INSCA, Lãberit i Cuatroochenta.

A través d'este esdeveniment emmarcat dins de les activitats exclusives que organitza Enactio, volem incrementar la visibilitat dels nostres socis, generar oportunitats de negoci i oferir espais de networking de qualitat. Actualment, 156 socis es beneficien de tots estos avantatges i servicis.

Les empreses interessades a unir-se o conéixer més sobre el Club poden fer-lo a través del següent enllaç: http://www.enactio.com


Últimes notícies

21/10/2026

Cámara Castellón sitúa la electrificación en el centro del IV Congreso de Energía

La flexibilidad de la demanda y la gestión inteligente del consumo se consolidan como factores estratégicos


21/10/2026

Las Cámaras de la Comunitat y Defensa impulsan la incorporación de militares al mercado laboral

El acuerdo impulsará la formación, orientación e inserción laboral de personal militar


19/10/2026

El futuro de la energía protagonista en el IV Congreso de Energía Cámara Castellón

La jornada financiada por IVACE+i reúnen a expertos para debatir sobre competitividad y energía