Loading…
News

La Cambra participa en la Trobada Nacional de Clubs celebrat a Madrid

06/10/2022

Compartir

Castelló 06/10/2022.- Més de 150 assistents, socis dels Clubs de les Cambres de Badajoz, Barcelona, Cantàbria, Castelló, Gijón, Granada, Madrid, Navarra, Oviedo, Sevilla, València, Valladolid i Saragossa han participat en la Trobada Nacional de Clubs, celebrat la setmana passada en el Palau de Santoña de Madrid.

Tot un èxit de convocatòria, així ho han manifestat els socis d'Enactio, el Club de Negocis de la Cambra de Castelló, que van participar en la Trobada: Arsys, INSCA, Lãberit i Cuatroochenta.

A través d'este esdeveniment emmarcat dins de les activitats exclusives que organitza Enactio, volem incrementar la visibilitat dels nostres socis, generar oportunitats de negoci i oferir espais de networking de qualitat. Actualment, 156 socis es beneficien de tots estos avantatges i servicis.

Les empreses interessades a unir-se o conéixer més sobre el Club poden fer-lo a través del següent enllaç: http://www.enactio.com


Últimes notícies

02/05/2025

La Cambra de Castelló reforça la formació empresarial amb un programa centrat en la IA

Del 13 de maig al 25 de juny, el Programa de Consolidació Empresarial oferirà ferramentes clau per a les empreses


30/04/2025

Directius i experts es reunixen a Castelló per a abordar els reptes de la ciberseguretat

Cambra Castelló, Enactio i Boreal Open Systems S.L consciencien als líders empresarials sobre la seguretat informàtica


28/04/2025

Cambra Castelló desafia a crear un bot amb IA per a millorar la comunicació institucional

Emmarcat en el Hackaton, el repte aposta per la integració de WhatsApp i intel·ligència artificial