Loading…
News

La Cambra entregarà el 25 de novembre els seus Premis 2019

20/11/2020

Compartir

Castelló 20/11/2020.- La Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Servicis i Navegació de Castelló farà lliurament, el dimecres 25 de novembre, dels seus Premis a l'Exportació, Turisme i Guardó Accord 2019 en un acte que, sota el patrocini de Banc Sabadell, és un dels esdeveniments anuals més excel·lents de reconeixement a aquelles empreses de la província que destaquen en cadascuna de les seues diferents categories.

Els premis a l'exportació, els reconeixements amb major trajectòria a la província, reconeixen el paper que han vingut desenrotllant en l'àmbit de la internacionalització, quatre empreses de la província en la seua edició de 2019. En la categoria Pime Exportadora, Blasco Fruit, S.L., en Trajectòria Internacional, Hijos de Francisco Gaya Forés, S.L., en la categoria més ben Emprenedor, Rúbrica Enginyeria i Arquitectura. Finalment, el Premi Extraordinari ha sigut per a Port Castelló.

Quant a Turisme, en la categoria d'Innovació, l'empresa premiada ha sigut Intur Restauració Col·lectiva, mentres que Thalasso Hotel Termes Marines El Palasiet ha sigut reconeguda per la seua Trajectòria. Finalment, s'ha atorgat la Menció Especial al Festival Internacional Rototom.

Finalment, el Guardó Accord a la Qualitat Social, el rebrà Akiwifi.

Els Premis de Cambra 2019, estan patrocinats per Banc Sabadell, i tenen com a objectiu reconéixer els valors que les empreses castellonenques venen impulsant en els diferents sectors.

L'acte, que tindrà lloc en la sala d'actes amb aforament molt reduït, podrà seguir-se en directe a través de les xarxes socials de la pròpia Cambra. Així, per a l'ocasió s'ha establit les corresponents mesures sanitàries preventives que acompanyen a l'actual situació marcada per la pandèmia.


Últimes notícies

20/01/2026

Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empreses

Des de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic


14/01/2026

Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a Porcelanosa

Els estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia


08/01/2026

Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesos

El curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener