
20/11/2020
Castelló 20/11/2020.- La Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Servicis i Navegació de Castelló farà lliurament, el dimecres 25 de novembre, dels seus Premis a l'Exportació, Turisme i Guardó Accord 2019 en un acte que, sota el patrocini de Banc Sabadell, és un dels esdeveniments anuals més excel·lents de reconeixement a aquelles empreses de la província que destaquen en cadascuna de les seues diferents categories.
Els premis a l'exportació, els reconeixements amb major trajectòria a la província, reconeixen el paper que han vingut desenrotllant en l'àmbit de la internacionalització, quatre empreses de la província en la seua edició de 2019. En la categoria Pime Exportadora, Blasco Fruit, S.L., en Trajectòria Internacional, Hijos de Francisco Gaya Forés, S.L., en la categoria més ben Emprenedor, Rúbrica Enginyeria i Arquitectura. Finalment, el Premi Extraordinari ha sigut per a Port Castelló.
Quant a Turisme, en la categoria d'Innovació, l'empresa premiada ha sigut Intur Restauració Col·lectiva, mentres que Thalasso Hotel Termes Marines El Palasiet ha sigut reconeguda per la seua Trajectòria. Finalment, s'ha atorgat la Menció Especial al Festival Internacional Rototom.
Finalment, el Guardó Accord a la Qualitat Social, el rebrà Akiwifi.
Els Premis de Cambra 2019, estan patrocinats per Banc Sabadell, i tenen com a objectiu reconéixer els valors que les empreses castellonenques venen impulsant en els diferents sectors.
L'acte, que tindrà lloc en la sala d'actes amb aforament molt reduït, podrà seguir-se en directe a través de les xarxes socials de la pròpia Cambra. Així, per a l'ocasió s'ha establit les corresponents mesures sanitàries preventives que acompanyen a l'actual situació marcada per la pandèmia.
02/05/2025
La Cambra de Castelló reforça la formació empresarial amb un programa centrat en la IADel 13 de maig al 25 de juny, el Programa de Consolidació Empresarial oferirà ferramentes clau per a les empreses
30/04/2025
Directius i experts es reunixen a Castelló per a abordar els reptes de la ciberseguretatCambra Castelló, Enactio i Boreal Open Systems S.L consciencien als líders empresarials sobre la seguretat informàtica
28/04/2025
Cambra Castelló desafia a crear un bot amb IA per a millorar la comunicació institucionalEmmarcat en el Hackaton, el repte aposta per la integració de WhatsApp i intel·ligència artificial