Loading…
News

Dos noves empreses se sumen a Enactio –Club de Negocis de la Cambra

31/03/2022

Compartir

Este mes de març les empreses Cevica S.L. i East Coast SPC s'han incorporat a Enactio, el Club de Negocis en Acció de la Cambra de Comerç. A partir d'ara, podran beneficiar-se dels avantatges i beneficis que esta comunitat empresarial oferix.

Cevica, S.L., empresa fabricadora de paviments i revestiments ceràmics, es distingix des de fa molts anys, pel caràcter artesanal dels seus productes.

El seu compromís i esforç amb el medi ambient, li van portar en 2013 a obtindre el certificat d'empresa CO2ZERO. Sent la primera empresa europea del sector ceràmic a obtindre'l.

East Coast SPC és la primera empresa de fabricació de SPC a Espanya. El seu desenvolupament està motivat per la creixent demanda de sòls LVT i SPC en els mercat americà i europeu.

Compromesos amb el medi ambient, la producció dels sòls MATÈRIA SPC la realitzen exclusivament amb energia elèctrica procedent de fonts 100% renovables.

Benvinguts a Enactio!

Pots accedir a tota la informació sobre el Club, conéixer als nostres socis, avantatges i agenda d'activitats en la nostra pàgina web

https://www.enactio.com/


Últimes notícies

10/03/2026

Banc Santander i Cambra de Castelló convoquen el desé Premi Pime de l'Any 2026

Les empreses interessades podran presentar les candidatures des del 10 de març al 14 d'abril


23/02/2026

Cambra Castelló i SECOT firmen un conveni per a mentorar als emprenedors de la província

L'acord contempla assessorament gratuït, jornades de capacitació i accions de difusió


13/02/2026

La Cambra de Castelló rep al Cònsol d'Ucraïna a Barcelona

La jornada té com a objectiu exposar al teixit empresarial l'actual situació econòmica del país