10/06/2022
10/06/2022.- ESIC Business & Marketing School, amb més de 55 anys d'experiència formant a professionals en totes les àrees de l'empresa, i Cambra de Comerç de Castelló, comuniquen el llançament del CEKAM -Curs Especialitzat en Key Account Manager- en les instal·lacions de Cambra.
Totes dues institucions tenen com a repte impulsar la formació especialitzada en el teixit empresarial de Castelló, i per a això obrin este Postgrau, pel qual han passat més de 1.000 alumnes a nivell nacional, aconseguint un altíssim grau de satisfacció i aplicabilitat per part dels qui ho han cursat.
El CEKAM posa en valor la rellevància dels Comptes Clau en l'empresa, activant el pensament directiu des del procés d'anàlisi fins a la posterior selecció d'estratègies comercials, a fi d'obtindre el màxim rendiment en la gestió d'estos comptes que són crítiques per a l'empresa.
El perfil dels alumnes és el de professionals amb experiència en el món comercial que vulguen desenrotllar i actualitzar les seues competències.
El postgrau s'iniciarà el 21 d'octubre i finalitza el 28 de gener 2023, en horari executive (divendres de vesprada i dissabte de matí) perquè es puga compatibilitzar amb l'acompliment laboral.
Animem a totes les empreses de Castelló perquè aprofiten esta oportunitat de continuar formant a les seues xarxes comercials amb este programa d'altíssim nivell, i realitzen la inscripció fins al 31 de juny per a poder gaudir de la promoció d'un 20% de descompte i els socis d' Enactio, el Club de negocis de la Cambra, un 25%.
Les persones interessades poden sol·licitar més informació a través dels següents enllaços:
https://www.camaracastellon.com/es/formaci%C3%*B3n/*esic_camara
https://www.esic.edu/master-y-postgrado/curso-especializado-de-key-account-manager-cekam#castellon
21/10/2026
Cámara Castellón sitúa la electrificación en el centro del IV Congreso de EnergíaLa flexibilidad de la demanda y la gestión inteligente del consumo se consolidan como factores estratégicos
21/10/2026
Las Cámaras de la Comunitat y Defensa impulsan la incorporación de militares al mercado laboralEl acuerdo impulsará la formación, orientación e inserción laboral de personal militar
19/10/2026
El futuro de la energía protagonista en el IV Congreso de Energía Cámara CastellónLa jornada financiada por IVACE+i reúnen a expertos para debatir sobre competitividad y energía