Loading…
News

Benvinguda de la presidenta al nostre soci Plus Frost-trol

15/06/2022

Compartir

Mª. Dolores Guillamón, presidenta de la Cambra de Castelló, ha rebut a Roberto Solsona, Director Comercial, i a Esther Fernández Responsable de Màrqueting i Comunicació de Frost-trol, soci Plus d'Enactio.

Frost-trol és una empresa familiar de tercera generació amb més de 60 anys d'experiència en el sector.

Es dediquen al disseny, fabricació i comercialització de solucions flexibles en refrigeració comercial, sostenibles i energèticament eficients, que garantixen la seguretat alimentària dels productes exposats.

Al llarg de tots estos anys, Frost-trol ha crescut en experiència, tecnologia, qualitat de producte i en presència internacional, oferint una àmplia i moderna gamma de producte constantment actualitzada.

Coneix al nostre soci: https://www.enactio.com/asociado/frost-trol-s-a/

Benvinguts a Enactio!


Últimes notícies

29/04/2026

Cambra Castelló i quatre Grups d'Acció Local s'alien per a impulsar el turisme rural 4.0

El conveni busca modernitzar la gestió de les pimes rurals alineant-les amb els estàndards de sostenibilitat


27/04/2026

La Cambra d'Espanya concedeix la seua Medalla d'Or a la presidenta de Cambra Castelló

El ple reconeix la seua contribució al sistema cameral i a l'enfortiment del teixit empresarial espanyol


20/04/2026

L’Ajuntament de l'Alcora s'unix a la Cambra de Comerç com a aliat institucional d'IGNITE

La cita reforça el seu pes estratègic de cara a la seua edició fundacional els dies 28 i 29 de setembre