Loading…
News

Formació sobre ceràmica per a colocadors i distribuïdors del Regne Unit

17/05/2022

Compartir

La Cambra de Comerç de Castelló organitza, amb el suport i cofinançament de Fons FEDER i IVACE Internacional i la col·laboració de ASCER, una missió inversa de distribuïdors i colocadors del Regne Unit interessats a conéixer el procés de fabricació, les novetats de productes i les tècniques de col·locació de làmina ceràmica de gran format. El programa de la missió començarà demà dimarts 17 de maig i finalitza el dijous 19.

Esta activitat es coordina en col·laboració amb la TTA (The Tile Association), associació que representa al sector ceràmic al Regne Unit i amb qui ASCER té oberta una línia de col·laboració contínua.

La missió se centrarà en temes de sostenibilitat i innovació, molt importants en l'entorn industrial, d'alt interés entre els distribuïdors del mercat i en el qual el sector del taulell està invertint molts esforços. El grup, realitzarà una sèrie de visites a fàbriques i showrooms on podran conéixer les innovacions tant de producte com de processos i la seua aposta per la sostenibilitat.

L'any passat, es va organitzar la primera missió de distribuïdors i coladors britànics -centrada en la formació sobre col·locació de làmines ceràmiques- amb un alt grau d'acceptació per part dels membres de la TTA.

Tile of Spain al Regne Unit

El Regne Unit va ser en 2021 el tercer destí de les exportacions de rajoles ceràmiques espanyoles amb unes vendes per valor de més de 200 milions d'euros (+18%).


Últimes notícies

02/05/2025

La Cambra de Castelló reforça la formació empresarial amb un programa centrat en la IA

Del 13 de maig al 25 de juny, el Programa de Consolidació Empresarial oferirà ferramentes clau per a les empreses


30/04/2025

Directius i experts es reunixen a Castelló per a abordar els reptes de la ciberseguretat

Cambra Castelló, Enactio i Boreal Open Systems S.L consciencien als líders empresarials sobre la seguretat informàtica


28/04/2025

Cambra Castelló desafia a crear un bot amb IA per a millorar la comunicació institucional

Emmarcat en el Hackaton, el repte aposta per la integració de WhatsApp i intel·ligència artificial