Loading…
News

Missió inversa de distribuïdors del sector ceràmic del Regne Unit

06/07/2023

Compartir

Castelló 06/07/2023.- La Cambra de Comerç de Castelló ha organitzat, amb el suport i cofinançament de Fons FEDER i IVACE Internacional i la col·laboració de ASCER, una missió inversa de distribuïdors del Regne Unit interessats a conéixer el procés de fabricació i les últimes novetats en productes ceràmics. El programa de la missió va arrancar el dimarts 4 de juliol i finalitza hui.

Esta activitat s'ha coordinat en col·laboració amb la TTA (The Tile Association), associació que representa al sector ceràmic al Regne Unit i amb qui ASCER té oberta una línia de col·laboració contínua.

La missió s'ha centrat en temes d'innovació, sostenibilitat i digitalització, molt importants en l'entorn industrial, d'alt interés entre els distribuïdors del mercat i en el qual el sector del taulell està invertint molts esforços. El grup ha realitzat una sèrie de visites a fàbriques i showrooms de 13 empreses del sector on han pogut conéixer les innovacions tant de producte com de processos i la seua aposta per la sostenibilitat.

Esta és la tercera edició d'esta missió inversa, que compta sempre amb un alt grau d'acceptació per part dels membres de la TTA.

Tile of Spain al Regne Unit

El Regne Unit va ser en 2022 el tercer destí de les exportacions de rajoles ceràmiques espanyoles amb unes vendes per valor de més de 255 milions d'euros, la qual cosa va suposar un creixement d'un 27,3% respecte a l'any anterior.


Últimes notícies

15/10/2025

Cambra de Castelló llança un programa pioner en Intel·ligència Artificial per a jóvens

Esta formació prepara als participants per a liderar el canvi tecnològic en les empreses


14/10/2025

Cambra Castelló lidera Smart Week 2025, el gran fòrum d'innovació i transformació empresarial

Amb el suport de la Diputació, la institució cameral convertix la província en l'epicentre del talent, la digitalització i la sostenibilitat empresarial


08/10/2025

Romania es presenta a Castelló com un destí estratègic per a la inversió i el comerç

La trobada celebrada en Cambra Castelló va servir per a estrényer llaços econòmics entre els dos territoris