Loading…
News

Les Cambres de la CV obrin un portal de consultes sobre el Brexit

25/01/2019

Compartir

Castelló, 24/01/2019.- Les Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana han habilitat un portal de consultes sobre el Brexit perquè les empreses puguen plantejar els seus dubtes sobre el procés d'eixida del Regne Unit de la UE. La direcció del portal és brexit.camarascv.org, i es podrà accedir directament o bé a través de bàners ubicats en llocs destacats de les webs de les cinc Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana: camaracastellon.com, camaralicante.com, camaravalencia.com, camaraalcoy.net i camaraorihuela.es.

El portal inclou enllaços a les principals fonts d'informació econòmica, jurídica i empresarial publicada per les distintes fonts oficials i vinculada a les negociacions de l'eixida del Regne Unit: Agència tributària (informe sobre conseqüències en duana), Consell Europeu, portal del Brexit de la Comissió Europea, Cambra Espanya, ambaixada d'Espanya a Londres, Govern de Regne Unit, Oficina econòmica d'Espanya a en Regne Unit (ICEX), Parlament Europeu i Secretaria d' Estat de Comerç.

A més, un formulari de consulta permet a les empreses plantejar directament les seues consultes, que seran ateses pels equips d'internacional de les cambres de comerç de la Comunitat.

La iniciativa forma part de les accions desenrotllades per les Cambres de la CV des de l'inici del Brexit. Al llarg de 2018 s'han emés informes bimensuals sobre l'evolució del procés i s'han celebrat des de 2017 jornades informatives per a empreses a més de mantindre reunions periòdiques amb l'ambaixada britànica (l'ambaixador Simon Manley va visitar Cambra València el passat any), el Ministeri d'Exteriors i la Secretaria d'Estat de Comerç.

brexit.camarascv.org 


Últimes notícies

30/04/2025

Directius i experts es reunixen a Castelló per a abordar els reptes de la ciberseguretat

Cambra Castelló, Enactio i Boreal Open Systems S.L consciencien als líders empresarials sobre la seguretat informàtica


28/04/2025

Cambra Castelló desafia a crear un bot amb IA per a millorar la comunicació institucional

Emmarcat en el Hackaton, el repte aposta per la integració de WhatsApp i intel·ligència artificial


25/04/2025

Cambra Castelló i CaixaBank renoven un any més el seu conveni de col·laboració

Esta aliança facilitarà el finançament i la competitivitat de les empreses castellonenques