Loading…
News

Cambra i Diputació presenten els programes INNOCÁMARAS i TICCAMARAS 2020

17/07/2020

Compartir


Mª. Dolores Guillamón, presidenta de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Castelló i el diputat de Promoció Econòmica, Ocupació i Internacionalització, Pau Ferrando, han presentat els programes "INNOCÁMARAS" I "TICCÁMARAS" 2020, les convocatòries dels quals ja s'han publicat en el Butlletí Oficial de la Província.  Tots dos programes estan promoguts per Cambra Espanya, a través de les Cambres de Comerç i són finançats per fons europeus FEDER i cofinançats per la Diputació de Castelló, amb   l'objectiu de millorar la competitivitat de les pimes i autònoms, a través de la innovació i les noves tecnologies.


El diputat de Promoció Econòmica, Ocupació i Internacionalització, Pau Ferrando, ha destacat que la col·laboració amb la Cambra per a l'impuls d'aquestes iniciatives, ja consolidades, mostra el «suport incondicional de la Diputació al teixit empresarial i al talent de la província, als quals se'ls ha d'atendre especialment en moments d'incertesa com el que vivim actualment».


Per part seua, la presidenta de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Castelló, Mª. Dolores Guillamón, ha agraït a la Diputació de Castelló «la seua implicació en aquesta iniciativa duta a terme per la Cambra, de la mateixa manera que ho fa igual en tantes altres». «Sumant esforços aconseguirem majors beneficis per a les nostres empreses i, en conseqüència, per a l'economia de la nostra província»,


         Des que la Cambra va iniciar aquests programes en 2.016, ja s'han beneficiat d'aquestes ajudes 191 empreses de la província. En aquesta edició tenim assignats 21 diagnòstics per a TICCÁMARAS I 12 per a INNOCÁMARAS.


      Aquests programes consten de dues FASES, en una primera fase, a les empreses participants se'ls realitza un diagnòstic per part de tutors especialitzats per a detectar les seues necessitats. Aquesta fase està subvencionada al 100% per FEDER i l'Excma. Diputació de Castelló.


En una segona fase les empreses participants realitzen la inversió necessària en actuacions que incorporen innovació i noves tecnologies, subvencionada al 50% per FEDER i l'Excma. Diputació de Castelló.

El termini de presentació de sol·licituds al programa TICCÁMARAS s'obrirà el 22 de juliol a les 9.00 hores i INNOCÁMARAS el 24 de juliol també a les 9.00 hores.

Les sol·licituds de participació seran a través de la seu electrònica, i l'admissió de les empreses serà per rigorós ordre d'hora de presentació, sempre que la documentació presentada per l'empresa estiga completa.


Tota la informació i documentació sobre els programes està disponible en la web de la Cambra, a través dels següents enllaços:


INNOCAMARAS: https://www.camaracastellon.com/es/empresa/programainnocamaras


TICCÁMARAS: https://www.camaracastellon.com/es/empresa/programaticcamaras


Últimes notícies

11/06/2025

El jurat del Premi Pime de l'Any 2025 valora el talent empresarial de Castelló

En la reunió han participat representants de Cambra Castelló, Banc Santander, Cambra Espanya, Mediterrani i IVACE+i


09/06/2025

La Cambra de Comerç de Castelló, epicentre de la innovació amb la final del Hackathon 2025

La Sala d'actes acollirà el pròxim 13 de juny la presentació dels projectes finalistes


06/06/2025

Cambra Castelló posa el focus a l'Argentina com a destí estratègic per a l'exportació

La jornada organitzada per Enactio i CaixaBank ha oferit una visió sobre oportunitats de negoci