Loading…
News

La Cambra analitza les oportunitats de negoci que ofereix Mèxic

20/02/2019

Compartir

 

Castelló 19/02 / 2019.- La Cambra de Comerç de Castelló, amb la col·laboració de IVACE Internacional i Fons FEDER, ha organitzat per al proper 5 de març la jornada, de caràcter gratuït, "Mèxic, mercat d'oportunitat", a la que s'analitzaran les oportunitats de negocis existents al país mexicà i les claus per accedir-hi.

Amb una població de 126.000.000 habitants, un creixement econòmic sostingut, posicionat actualment com la 15ª economia mundial i una llengua comuna, fan de Mèxic el mercat més atractiu de Llatinoamèrica per a les empreses espanyoles.

Entre els sectors que presenten majors oportunitats en es troben: l'agricultura, indústria agrària, autoparts i serveis, aeroespacial, serveis d'educació, energia, tecnologia ambiental, franquícies, habitatge i construcció, maquinària i equips d'embalatge, plàstics i resines, equips i serveis de seguretat i protecció, tecnologies de la informació, equips i serveis d'infraestructura de transport i serveis de viatges i turisme.

Les persones interessades en assistir a la jornada poden ampliar informació i inscriure a:

https://www.camaracastellon.com/es/jornadas/jornadas/jornada-mexico


Últimes notícies

30/04/2025

Directius i experts es reunixen a Castelló per a abordar els reptes de la ciberseguretat

Cambra Castelló, Enactio i Boreal Open Systems S.L consciencien als líders empresarials sobre la seguretat informàtica


28/04/2025

Cambra Castelló desafia a crear un bot amb IA per a millorar la comunicació institucional

Emmarcat en el Hackaton, el repte aposta per la integració de WhatsApp i intel·ligència artificial


25/04/2025

Cambra Castelló i CaixaBank renoven un any més el seu conveni de col·laboració

Esta aliança facilitarà el finançament i la competitivitat de les empreses castellonenques