Loading…
News

La Cambra de Castelló participa en la III Trobada Nacional de Clubs Cambra

30/05/2023

Compartir

Castelló 30/05/2023,- Per part de la Cambra de Castelló han participat Arsys Internet S.L.U, Quant Maintenance Spain S.L i ESIC Business & Marketing School, empreses sòcies Enactio, el Club de Negocis de la Cambra.

La Trobada Nacional de Clubs, celebrat per tercer any en el Palau de Santoña, ha comptat amb l'assistència de 124 empreses i 148 inscrits, d'11 Cambres de Comerç territorials. Al llarg de la jornada s'han agendat 280 reunions de negoci amb el clar objectiu de crear noves oportunitats de negoci entre les empreses dels clubs Cambra.

Amb este esdeveniment, la xarxa territorial dels clubs empresarials de les Cambres d'Espanya s'ha consolidat com a ferramenta eficaç per al creixement de les empreses en cadascun dels seus territoris. Així mateix, amb esta trobada s'aconseguix fomentar la coordinació entre els clubs Cambra a nivell nacional i impulsar l'activitat entre estos afavorint les relacions de les empreses associades.

La Cambra de Comerç de Madrid ha exercit de nou d'ambaixadora d'este esdeveniment de networking, obrint les portes dels seus salons més emblemàtics del Palau de Santoña per a la seua celebració. En esta ocasió, ha acollit a representants de les Cambres de Comerç d'onze províncies: la Corunya, Badajoz, Barcelona, Castelló, Granada, Navarra, Sevilla, València, Zamora i Saragossa.

Els 148 participants d'empreses han aprofitat per a posar en pràctica durant les quasi 280 reunions de networking que s'han agendat amb antelació a la trobada. S'ha aconseguit així estrényer llaços comercials i tancar acords que impulsen el creixement econòmic i el desenrotllament de negocis. 

Les persones interessades a saber més sobre Enactio, el Club de Negocis de la Cambra, poden fer-lo a través del següent enllaç:

https://www.enactio.com/


Últimes notícies

20/01/2026

Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empreses

Des de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic


14/01/2026

Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a Porcelanosa

Els estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia


08/01/2026

Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesos

El curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener