
16/12/2022
La Cambra de Comerç de Castelló ha volgut commemorar a Onda el seu 120 Aniversari, en un emotiu acte al qual han assistit la presidenta, Mª. Dolores Guillamón, acompanyada de membres del Comité Executiu.
Diversos membres de la Corporació, encapçalats per l'alcaldesa, Carmina Ballester, van voler ser presents en este acte, així com empresaris del municipi.
Guillamón, va fer un breu repàs de les actuacions de la Cambra des de les seues incis fins a l'actualitat, manifestant que "la Cambra de Comerç està preparada per a continuar acompanyant i donant servici a les empreses de la província com sempre ho ha fet; un servici de proximitat que és possible gràcies a la confiança que l'Ajuntament ha depositat en la Cambra"
Per la seua part Ballester, va agrair a la Cambra la seua visita i va indicar que "continuarem col·laborant conjuntament per a tot allò que redunde en benefici dels interessos del teixit empresarial d'Onda, i els seus ciutadans".
17/06/2025
Cambra Castelló reforça el sector ceràmic amb missió inversa amb professionals britànicsDel 16 al 19 de juny, els distribuïdors coneixeran de primera mà les novetats de les empreses ceràmiques
13/06/2025
La IA es convertix en aliada estratègica gràcies a la jornada d'Enactio i *Orbel GrupFrancisco Palao i Senén Porcar lideren una ponència que promou el canvi organitzacional i la innovació tecnològica
11/06/2025
El jurat del Premi Pime de l'Any 2025 valora el talent empresarial de CastellóEn la reunió han participat representants de Cambra Castelló, Banc Santander, Cambra Espanya, Mediterrani i IVACE+i