Loading…
News

Tres empreses castellonenques premiades amb l'Alfa d'Or

29/01/2019

Compartir

Digit-S, Rocersa i Vernís, i l'empresa valenciana Excel Shower, s'alcen amb els Premis Alfa d'Or, que cada any atorga la Societat Espanyola de Ceràmica i Vidre en el marc de Cevisama.

Vernís, ha sigut premiada per el desenvolupament d'una negra inkjet luminescent per a la seua aplicació en decoració i senyalització tant en paviment com en revestiment i imprimible en qualsevol capçal i amb un cicle de cocció industrial estàndard.

Digit-S i Rocersa, conjuntament, pel desenvolupament de la producció 3D full digital: una única interfície per a llançar una línia completa de producció de materials 3D d'alt valor afegit i sostenibilitat.

Enhorabona als premiats.


Últimes notícies

31/07/2025

Cambra Castelló impulsa la competitivitat amb l'agenda formativa del segon semestre

El nou catàleg inclou més de 50 cursos amb temàtiques capdavanteres com a IA, sostenibilitat i lideratge


25/07/2025

Alpha Rho Technologies, guanyadora del Demo Day del Programa Impulsa Startup

La proposta digitalitza una gestora d'actius tradicional, reduint costos i millorant l'anàlisi financera amb IA


22/07/2025

Cambra Castelló renova per quarta vegada el patrocini principal de la Carrera de les Empreses

Este esdeveniment esportiu reunix cada any al teixit empresarial castellonenc en una jornada de benestar i companyerisme