18/10/2023
Amb el propòsit d'impulsar la sostenibilitat en el consum i enfortir l'economia local, la Cambra de Comerç de Castelló ha llançat una campanya de dinamització comercial per al mercat de Vinaròs que tindrà lloc del 18 d'octubre a l'11 de novembre sota el lema: "El Mercat et Dona Vida". Esta actuació emmarcada en el Programa de Comerç Minorista està cofinançada per Fons FEDER i la Secretària d'Estat de Comerç.
L'objectiu d'esta campanya és enfortir el vincle entre comerciants i veïns de la localitat i ressaltar els avantatges del consum local en termes de proximitat, qualitat, relació social, coneixement personal, compromís cívic i cura del medi ambient.
La campanya premiarà la fidelitat del consumidor final a través d'una dinàmica de “rascas” que oferirà més de 1.600 premis per als qui realitzen compres en el mercat.
El punt culminant de la campanya serà una festa en el mercat que tindrà lloc el dissabte 11 de novembre, de 10.30 a 13.30, on els assistents gaudiran de música, animació i es realitzarà el lliurament dels premis.
"El Mercat et Dona Vida" és un reflex del compromís que manté Vinaròs amb la comunitat, la sostenibilitat i el suport als comerços locals contribuint al dinamisme de l'economia local.
23/07/2026
IGNITE abre las inscripciones y desvela un avance de su programaLa cita de septiembre reunirá a profesionales de 15 países para analizar los retos del sector
22/07/2026
Decocer S.A, Pyme del año 2026 de CastellónEl jurado ha reconocido su presencia internacional y la personalización de su producto
20/07/2026
Cámara Castellón impulsa en Egipto una misión comercial con más de cien encuentros empresarialesLa iniciativa busca generar nuevas oportunidades de negocio y reforzar las relaciones comerciales