
19/01/2023
Castelló 23/01/2023.- La Cambra de Comerç de Castelló ha obert el termini de presentació de sol·licituds a les empreses interessades a participar en el Programa Xpande Digital 2023.
Xpande Digital, té com a objectiu donar suport al posicionament en línia de les pimes participants en un mercat objectiu concret, a través de l'assessorament personalitzat conforme a una metodologia sustentada en tècniques d'intel·ligència competitiva la finalitat de la qual és oferir a l'empresa un Pla d'Acció de Màrqueting Digital en el mercat exterior objectiu.
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 17 de febrer 2023 a les 14.00 hores o bé fins a esgotar pressupost.
Este programa és finançat en un 50% pel Fons Europeu de Desenrotllament Regional de la Unió Europea i l'altre 50% per la Cambra de Comerç de Castelló, l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial i Cambra Espanya.
Les empreses interessades poden ampliar informació en el següent enllaç:
https://www.camaracastellon.com/es/xpande_digital
17/06/2025
Cambra Castelló reforça el sector ceràmic amb missió inversa amb professionals britànicsDel 16 al 19 de juny, els distribuïdors coneixeran de primera mà les novetats de les empreses ceràmiques
13/06/2025
La IA es convertix en aliada estratègica gràcies a la jornada d'Enactio i *Orbel GrupFrancisco Palao i Senén Porcar lideren una ponència que promou el canvi organitzacional i la innovació tecnològica
11/06/2025
El jurat del Premi Pime de l'Any 2025 valora el talent empresarial de CastellóEn la reunió han participat representants de Cambra Castelló, Banc Santander, Cambra Espanya, Mediterrani i IVACE+i