
26/06/2019
Castelló 26/06/2019.- La Cambra de Comerç de Castelló, entregue ahir els seus premis 2018 a l'Exportació, Turisme i Accord a la Qualitat Social. Van rebre el Premi a l'Exportació, categoria Emprenedor: BONEMODELS; Pime Exportadora: CONSTRUPLAS, KERAFRIT I LIGHTING TECHNOLOGIES; Trajectòria Internacional: APE CERÀMICA i el premi Extraordinari per a UBE CORPORATION EUROPE. Quant a Turisme, GASTROADICTOS, premi a la Innovació, i EMSEVALL, empresa que gestiona Els Coves de Sant Josep de La Vall d'Uixó, premi a la Trajectòria; recaient l'Esment Especial per al FESTIVAL INTERNACIONAL DE BENICÀSSIM –FIB- i el MUSEU INACABAT D'ART URBANO de Fanzara. Finalment el Guardó Accord a la Qualitat Social, va anar per a UNIÓN DE MUTUAS.
L'acte de lliurament dels premis, ha comptat amb la presència del president de la Generalitat valenciana, Ximo Puig, l'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, el president en funcions de la Diputació Provincial, Javier Moliner, la subdelegada del Govern, Soledad Ten, actuant com a amfitriona de la Cambra, la seua presidenta, Mª. Dolores Guillamón.
A més, han assistit altres autoritats autonòmiques, provincials i municipals, així com un nodrit nombre d'empresaris, que han volgut acompanyar en aquest acte a les empreses que han sigut mereixedores d'aquests premis de la Cambra.
http://premios.camaracastellon.com/
30/04/2025
Directius i experts es reunixen a Castelló per a abordar els reptes de la ciberseguretatCambra Castelló, Enactio i Boreal Open Systems S.L consciencien als líders empresarials sobre la seguretat informàtica
28/04/2025
Cambra Castelló desafia a crear un bot amb IA per a millorar la comunicació institucionalEmmarcat en el Hackaton, el repte aposta per la integració de WhatsApp i intel·ligència artificial
25/04/2025
Cambra Castelló i CaixaBank renoven un any més el seu conveni de col·laboracióEsta aliança facilitarà el finançament i la competitivitat de les empreses castellonenques