07/02/2024
El programa Mentoring i Suport a la Internacionalització oferix fins a 27.000 euros a través de la línia de Mentoria Internacional i fins a 20.000 euros en la línia de Certificació.
La Cambra de Comerç d'Espanya ha obert una nova convocatòria d'ajudes dirigides a pimes exportadores que vulguen consolidar i reforçar la seua presència internacional a través del programa Mentoring i Suport a la Internacionalització. Les empreses interessades podran sol·licitar les ajudes fins al pròxim 31 de març.
El programa, posat en marxa per la Cambra d'Espanya, com a col·laboradora de la Secretaria d'Estat de Comerç i finançat pels Fons Next Generation a través del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, pretén impulsar l'expansió i consolidació de pimes exportadores, així com facilitar-los l'obertura de nous mercats o millorar posicionament en els seus mercats forans habituals.
23/07/2026
IGNITE abre las inscripciones y desvela un avance de su programaLa cita de septiembre reunirá a profesionales de 15 países para analizar los retos del sector
22/07/2026
Decocer S.A, Pyme del año 2026 de CastellónEl jurado ha reconocido su presencia internacional y la personalización de su producto
20/07/2026
Cámara Castellón impulsa en Egipto una misión comercial con más de cien encuentros empresarialesLa iniciativa busca generar nuevas oportunidades de negocio y reforzar las relaciones comerciales