Loading…
News

La Cambra de Castelló inicia el Programa de Reestructuració Empresarial

20/04/2021

Compartir

Dirigit a gerents i/o responsables de l'àrea de pimes i microempreses.


Castelló 20/04/2021.- La Cambra de Comerç de Castelló ha posat en marxa el Pla de Reestructuració Empresarial, de caràcter gratuït, finançat per la Conselleria d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, en virtut del Conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria i el Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.


Amb aquest Programa volem ajudar a les empreses de la província de Castelló a través de tècniques, coneixements i eines clau per a escometre un procés de reestructuració i implementar els canvis necessaris en el seu model de negoci amb la finalitat d'aconseguir la seua adaptació a les noves necessitats operatives que es presenten.


Els Plans que s'impartiran en modalitat presencial, s'iniciaran el pròxim 10 de maig a Castelló, el 18 de maig a Borriana i el 20 de setembre a Benicarló.
Les persones interessades, poden ampliar informació en el següent enllaç:

https://bit.ly/32wOpzi

 


Últimes notícies

10/03/2026

Banc Santander i Cambra de Castelló convoquen el desé Premi Pime de l'Any 2026

Les empreses interessades podran presentar les candidatures des del 10 de març al 14 d'abril


23/02/2026

Cambra Castelló i SECOT firmen un conveni per a mentorar als emprenedors de la província

L'acord contempla assessorament gratuït, jornades de capacitació i accions de difusió


13/02/2026

La Cambra de Castelló rep al Cònsol d'Ucraïna a Barcelona

La jornada té com a objectiu exposar al teixit empresarial l'actual situació econòmica del país