20/01/2021
Castelló 20/01/2021.- Un 20 de gener de 1901 es van reunir 82 empresaris en la seu del Cercle Mercantil i Industrial de Castelló. Serien els primers membres de la Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Castelló, que es fundaria eixe mateix dia, sent nomenat per aclamació, Miguel Serrano Aparici, com a president.
En els primers anys en què la Cambra comença la seua marxa ja es podia observar quines serien les seues línies d'actuació: la lluita per aconseguir unes adequades infraestructures que permeten la comercialització dels productes a l'exterior, la reivindicació del port; la millora dels servicis del ferrocarril per a facilitar el transport de mercaderies entre l'interior i la costa, així com l'adequació i construcció de carreteres que afavorisquen el desplaçament tant de mercaderies com de persones des de l'interior a la costa ; la formació de professionals amb la posada en marxa de l'Escola Particular de Comerç en 1930; la mediació i actuacions per a exercir pressió enfront de les polítiques fiscals dels diferents governs, etc.
Han passat 120 anys i la Cambra continua mantenint el compromís de representar i defendre els interessos del comerç, la indústria, la navegació i els servicis de la província de Castelló.
23/07/2026
IGNITE abre las inscripciones y desvela un avance de su programaLa cita de septiembre reunirá a profesionales de 15 países para analizar los retos del sector
22/07/2026
Decocer S.A, Pyme del año 2026 de CastellónEl jurado ha reconocido su presencia internacional y la personalización de su producto
20/07/2026
Cámara Castellón impulsa en Egipto una misión comercial con más de cien encuentros empresarialesLa iniciativa busca generar nuevas oportunidades de negocio y reforzar las relaciones comerciales