
20/01/2021
Castelló 20/01/2021.- Un 20 de gener de 1901 es van reunir 82 empresaris en la seu del Cercle Mercantil i Industrial de Castelló. Serien els primers membres de la Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Castelló, que es fundaria eixe mateix dia, sent nomenat per aclamació, Miguel Serrano Aparici, com a president.
En els primers anys en què la Cambra comença la seua marxa ja es podia observar quines serien les seues línies d'actuació: la lluita per aconseguir unes adequades infraestructures que permeten la comercialització dels productes a l'exterior, la reivindicació del port; la millora dels servicis del ferrocarril per a facilitar el transport de mercaderies entre l'interior i la costa, així com l'adequació i construcció de carreteres que afavorisquen el desplaçament tant de mercaderies com de persones des de l'interior a la costa ; la formació de professionals amb la posada en marxa de l'Escola Particular de Comerç en 1930; la mediació i actuacions per a exercir pressió enfront de les polítiques fiscals dels diferents governs, etc.
Han passat 120 anys i la Cambra continua mantenint el compromís de representar i defendre els interessos del comerç, la indústria, la navegació i els servicis de la província de Castelló.
17/06/2025
Cambra Castelló reforça el sector ceràmic amb missió inversa amb professionals britànicsDel 16 al 19 de juny, els distribuïdors coneixeran de primera mà les novetats de les empreses ceràmiques
13/06/2025
La IA es convertix en aliada estratègica gràcies a la jornada d'Enactio i *Orbel GrupFrancisco Palao i Senén Porcar lideren una ponència que promou el canvi organitzacional i la innovació tecnològica
11/06/2025
El jurat del Premi Pime de l'Any 2025 valora el talent empresarial de CastellóEn la reunió han participat representants de Cambra Castelló, Banc Santander, Cambra Espanya, Mediterrani i IVACE+i