Loading…
News

La Cambra de Comerç de Castelló complix 120 anys d'existència

20/01/2021

Compartir

Castelló 20/01/2021.- Un 20 de gener de 1901 es van reunir 82 empresaris en la seu del Cercle  Mercantil i Industrial de Castelló. Serien els primers membres de la Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Castelló, que es fundaria eixe mateix dia, sent nomenat per aclamació, Miguel Serrano Aparici, com a president.

En els primers anys en què la Cambra comença la seua marxa ja es podia observar quines serien les seues línies d'actuació: la lluita per aconseguir unes adequades infraestructures que permeten la comercialització dels productes a l'exterior, la reivindicació del port; la millora dels servicis del ferrocarril per a facilitar el transport de mercaderies entre l'interior i la costa, així com l'adequació i construcció de carreteres que afavorisquen el desplaçament tant de mercaderies com de persones des de l'interior a la costa ; la formació de professionals amb la posada en marxa de l'Escola Particular de Comerç en 1930; la mediació  i actuacions  per a exercir pressió enfront de les polítiques fiscals dels diferents governs, etc.

Han passat 120 anys i la Cambra continua mantenint el compromís de representar i defendre els interessos del comerç, la indústria, la navegació i els servicis de la província de Castelló.


Últimes notícies

12/06/2026

Onda y Cámara Castellón impulsan la competitividad ante los desafíos de la geopolítica actual

José Ignacio Torreblanca subraya la importancia de la cooperación institucional para anticiparse a los retos exportación y energía


10/06/2026

Smart Week 2026 convertirá a Castellón en el epicentro de las tecnologías de defensa

El foro, que se celebrará los próximos 16 y 17 de junio, contará con figuras clave en IA y robótica


06/06/2026

El talento joven rediseña el futuro tecnológico en la gran final de Enxarxatec Cámara Castellón 2026

La Cámara cobra especial protagonismo al impulsar retos clave donde los equipos se alzaron con los máximos honores