
15/11/2023
El Col·legi de Mediadors de Castelló convoca la jornada "Les Danes, esdeveniments climàtics extrems: la seua influència en el canvi climàtic", que té com a objectiu analitzar l'afectació que per al sector assegurador tenen este tipus d'esdeveniments. La jornada s'organitza en col·laboració amb la Cambra de Comerç de Castelló, i es durà a terme el pròxim 30 de novembre a les 17:00h en la seu de la institució cameral.
Alejandro Izuzquiza, director d'operacions del Consorci de Compensació d'Assegurances, serà el ponent d'esta jornada, en la qual aportarà la seua experiència en el Consorci quant a la profunditat de l'impacte dels diferents i creixents esdeveniments climàtics extrems, i la repercussió que esdeveniments com les DANA tenen per al sector assegurador i la societat en general.
La conferència, que serà presentada pel president del Col·legi de Castelló, Antonio Fabregat, es dirigix a tots aquells interessats a comprendre i abordar la relació entre les DANA i el canvi climàtic, incloent-hi professionals de servicis d'emergència i mediadors d'assegurances, que exercixen un paper fonamental en la gestió de riscos en situacions climàtiques extremes. La benvinguda serà a càrrec de Javier Valls, director gerent de la Cambra de Comerç de Castelló.
Més informació i registre, a través del correu electrònic csc@mediadorescastellon.com.
15/10/2025
Cambra de Castelló llança un programa pioner en Intel·ligència Artificial per a jóvensEsta formació prepara als participants per a liderar el canvi tecnològic en les empreses
14/10/2025
Cambra Castelló lidera Smart Week 2025, el gran fòrum d'innovació i transformació empresarialAmb el suport de la Diputació, la institució cameral convertix la província en l'epicentre del talent, la digitalització i la sostenibilitat empresarial
08/10/2025
Romania es presenta a Castelló com un destí estratègic per a la inversió i el comerçLa trobada celebrada en Cambra Castelló va servir per a estrényer llaços econòmics entre els dos territoris