Loading…
News

III Congrés Go Global

20/11/2018

Compartir

Castelló 20 /novembre/2018.- Inaugurada la tercera edició del Congrés Go Global, el major esdeveniment de referència en internacionalització de la Comunitat Valenciana,amb la participació de més de  40 compradors internacionals de més de 15 països, en un nou espai de reunions b2b.

L'objectiu d'aquest Congrés cofinançat per FEDER i IVACE i organitzat per les Cambres de Comerç de la Comunitat València, IVACE Internacional i ICEX España Exportació i Inversions, és fomentar la internacionalització de les empreses valencianes a través de la informació i l'assessorament.

En aquesta edició es reforça el  contingut i modifiquem  el format a través de HUIT ESPAIS SECTORIALS en els quals, en col·laboració amb les principals associacions d'exportadors de la Comunitat,  oferim conferències temàtiques i transversals d'alt interés en matèria d'internacionalització.

https://www.congresogoglobal.com/


Últimes notícies

23/07/2026

IGNITE abre las inscripciones y desvela un avance de su programa

La cita de septiembre reunirá a profesionales de 15 países para analizar los retos del sector


22/07/2026

Decocer S.A, Pyme del año 2026 de Castellón

El jurado ha reconocido su presencia internacional y la personalización de su producto


20/07/2026

Cámara Castellón impulsa en Egipto una misión comercial con más de cien encuentros empresariales

La iniciativa busca generar nuevas oportunidades de negocio y reforzar las relaciones comerciales