Loading…
News

Cambra Castelló es reunix amb el cos consular acreditat a València i Castelló

21/02/2024

Compartir

La Cambra de Comerç de Castelló va rebre en la seua seu a 18 cònsols de Bolívia, el Brasil, Bulgària, Burkina Faso, Xile, República Dominicana, l'Equador, els EUA, Filipines, Guatemala, Hongria, Mònaco, Països Baixos, Panamà, el Perú, Romania, Rússia i Turquia.

La Presidenta, Mª Dolores Guillamón, acompanyada del Director Gerent, Javier Valls i del Cap d'Àrea d'Internacionalització, Joaquín Andrés, va donar obertura a una reunió en la qual va destacar la seua predisposició a col·laborar amb el consolat, posant en coneixement dels assistents les ferramentes i capacitats de la Cambra de Castelló per a donar suport a emprenedors i empreses d'estos països.

Va ser una primera presa de contacte on es van apuntar diferents vies de cooperació com la possibilitat de realitzar jornades empresarials per a integrar cultura i gastronomia pròpia de cada país o jornades de presentació d'oportunitats d'inversió a la nostra província. Així mateix, va destacar l'interés pel suport que presta la Cambra als emprenedors i pels programes formatius que oferix la corporació, amb la finalitat de facilitar les iniciatives empresarials i la preparació de les persones originàries dels diferents països.

Després d'esta fructífera jornada d'intercanvi d'idees i propostes, tal com van definir els Cònsols en eixir de la reunió, es va acordar una següent reunió per a donar-li continuïtat i dur a terme un seguiment del tractat.


Últimes notícies

02/07/2025

Malco Digital Group S.R.L s'alça amb el Premi Cambra a la Innovació Digital 2024

L'accèssit ha sigut concedit a Comercial Orbel S.A per la seua plataforma de formació ‘Acadèmia Industrial’


02/07/2025

Bodegues Besalduch & Valls i Càmping Riberamar, Premis Cambra 2024 al Turisme

Cambra Castelló reconeix la innovació enoturística de l'empresa de Sant Mateu i la trajectòria sostenible del càmping


01/07/2025

La Cambra de Comerç de Castelló concedix els seus Premis a l'Exportació 2024

Les empreses Gesuncer, Clasol, Persones i Tecnologia i Roigres ha sigut reconegudes per la seua projecció internacional