Loading…
News

Bodegues Besalduch & Valls i Càmping Riberamar, Premis Cambra 2024 al Turisme

02/07/2025

Compartir

Castelló, 2 de juliol de 2025.- La Cambra de Comerç ha donat a conéixer la decisió del jurat dels Premis Cambra 2024 al Turisme, destacant en esta edició a dos referents del sector per la seua contribució exemplar en les categories d'Innovació i Trajectòria empresarial.

Premi a la Innovació: Bodegues Besalduch & Valls

El guardó en la categoria d'Innovació ha recaigut en Bodegues Besalduch & Valls, un complex enoturístic pioner situat a Sant Mateu, que ha sabut reinventar-se mitjançant una proposta cultural i turística única a la província de Castelló.

El complex està format per tres museus temàtics: el Museu i Centre d'Interpretació del Vi (únic en el seu tipus a la província, situat en una antiga nau de 1953), el Museu de l'Oli, que combina història i modernitat amb tastos sensorials, i el Museu de la Farina i la Sémola, que conserva maquinària original de 1890 i documents històrics de gran valor.

A més de la seua oferta museística, els cellers acullen exposicions temporals d'art, concerts i esdeveniments gastronòmics. Cal destacar que també ha sigut la impulsora de la Fira del Vi de Sant Mateu.

Premi a la Trajectòria: Càmping Riberamar

En la categoria de Trajectòria, el jurat ha reconegut els 38 anys d'activitat i evolució del Càmping Riberamar, un projecte familiar nascut al juliol de 1987 que ha sabut adaptar-se als nous temps i a les exigències del turista del segle XXI.

El que va començar com un càmping de 2 hectàrees amb 130 parcel·les i 9 cabanyes, s'ha transformat en un modern complex turístic de 7.500 m², amb 165 parcel·les i 35 bungalows.

Des de 2018, el càmping manté la seua obertura durant tot l'any gràcies a l'increment de la demanda. Ha realitzat una aposta decidida per la sostenibilitat, amb la instal·lació de 105 plaques fotovoltaiques, un carregador per a vehicles elèctrics i activitats educatives de conscienciació mediambiental.


Últimes notícies

21/10/2026

Cámara Castellón sitúa la electrificación en el centro del IV Congreso de Energía

La flexibilidad de la demanda y la gestión inteligente del consumo se consolidan como factores estratégicos


21/10/2026

Las Cámaras de la Comunitat y Defensa impulsan la incorporación de militares al mercado laboral

El acuerdo impulsará la formación, orientación e inserción laboral de personal militar


19/10/2026

El futuro de la energía protagonista en el IV Congreso de Energía Cámara Castellón

La jornada financiada por IVACE+i reúnen a expertos para debatir sobre competitividad y energía