Loading…
News

Alpha Rho Technologies, guanyadora del Demo Day del Programa Impulsa Startup

25/07/2025

Compartir

Castelló, 25 de juliol de 2025.- La Cambra de Comerç de Castelló ha reconegut a Alpha Rho Technologies, startup liderada per Manuel Ritsch, com a guanyador del Demo Day de la segona edició del Programa Impulsa Startup, dins de la seua primera fase titulada ‘Crea i creix’.

El jurat va destacar a Alpha Rho Technologies com una proposta tecnològica disruptiva en l'àmbit financer, que digitalitza per complet el funcionament d'una gestora de fons tradicional, reemplaçant analistes humans per sistemes d'intel·ligència artificial. Este innovador enfocament no sols reduïx costos i millora l'escalabilitat, sinó que també incrementa l'eficiència i qualitat de l'anàlisi d'inversions.

Com a part del reconeixement, Alpha Rho Technologies va rebre un premi de 1.600 euros, que serà destinat a reforçar la seua estratègia de creixement, especialment en accions de màrqueting per a augmentar la visibilitat de la iniciativa i consolidar un equip de treball sòlid.

Revolució en la gestió d'actius

La trajectòria de Manuel Ritsch, apassionat pels mercats financers des dels 18 anys, ha estat marcada pel seu pas per un fons d'inversió, on va detectar importants carències tecnològiques en el sector. Va ser llavors quan va decidir rebutjar una oferta laboral per a fundar Alpha Rho Technologies, apostant per una transformació digital profunda.

Després de tres anys d'investigació i desenrotllament, Alpha Rho ha aconseguit posar en marxa un model operatiu on un comité virtual compost pels 10 millors analistes d'IA pren decisions d'inversió.

Premi al talent emprenedor

El Demo Day va permetre a deu emprenedors emergents presentar les seues idees davant un jurat d'experts, compartint avanços des de les etapes inicials fins als productes mínims viables. Els projectes van ser avaluats segons el seu grau d'innovació, viabilitat tècnica, escalabilitat i potencial d'impacte.


Últimes notícies

10/03/2026

Banc Santander i Cambra de Castelló convoquen el desé Premi Pime de l'Any 2026

Les empreses interessades podran presentar les candidatures des del 10 de març al 14 d'abril


23/02/2026

Cambra Castelló i SECOT firmen un conveni per a mentorar als emprenedors de la província

L'acord contempla assessorament gratuït, jornades de capacitació i accions de difusió


13/02/2026

La Cambra de Castelló rep al Cònsol d'Ucraïna a Barcelona

La jornada té com a objectiu exposar al teixit empresarial l'actual situació econòmica del país