Loading…
News

Optimitza els teus coneixements fiscals en un desdejuni de treball amb IVEFA en Cambra Castelló

07/02/2024

Compartir

Dijous que ve 15 de febrer, celebrarem en Cambra de Comerç de Castelló un desdejuni de treball organitzat per *IVEFA, l'Institut Valencià per a l'Estudi de l'Empresa Familiar en el qual participarà *Cuatrecasas, firma d'advocats líder i marcada implantació a Espanya, Portugal i Amèrica Llatina.

L'enfocament principal d'esta sessió serà la recent reforma fiscal de l'Impost de Successions i Donacions (*ISD) en la Comunitat Valenciana, una temàtica essencial que impacta directament a les empreses familiars. Esta reforma no sols representa una valuosa oportunitat per a reduir la càrrega fiscal, sinó que també implica comprendre els possibles efectes en altres impostos.

Durant la reunió, els experts de *Cuatrecasas compartiran informació clau sobre la nova normativa, brindant als participants les ferramentes necessàries per a aprofitar al màxim les oportunitats que oferix la reforma fiscal. A més, es dedicarà temps a respondre totes les preguntes i dubtes relacionats amb este tema tan rellevant per a l'empresa familiar.

Este esdeveniment es presenta com una ocasió única per a conéixer les últimes novetats i connectar amb altres professionals amb inquietuds similars.

Inscriu-te: https://docs.google.com/forms/d/e/1faipqlsdhx3gqlcz1flr9in9c_s2phuw59q7t7wqm3ejz2rqqfhouaw/viewform


Últimes notícies

20/01/2026

Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empreses

Des de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic


14/01/2026

Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a Porcelanosa

Els estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia


08/01/2026

Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesos

El curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener