Loading…
News

Set empreses de Castelló reben el distintiu SICTED pel seu compromís amb la qualitat

14/03/2025

Compartir

Castelló, 14 de març de 2025.-La Cambra de Comerç de Castelló ha sigut l'escenari del lliurament dels distintius del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destí (SICTED), un reconeixement que certifica l'esforç i la millora contínua de les empreses i servicis turístics de la ciutat.

L'acte ha comptat amb la presència de la regidora de Turisme de l'Ajuntament de Castelló, Arantxa Miralles, qui ha destacat la importància d'estos distintius per a reforçar la imatge de Castelló com un destí de referència en qualitat i professionalitat.

En esta edició, set empreses i servicis han obtingut el distintiu Compromís de Qualitat Turística SICTED: Francisco Javier Navarro Martinavarro, Mesón Navarro I i III, Restaurant Eleazar, Ri&Co Bistró Restaurant, Solé City i Suitescastellon.com.

Distintiu SICTED

El distintiu SICTED, impulsat per la Secretaria d'Estat de Turisme i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), és un segell de qualitat que avala l'esforç per garantir un servici excel·lent i adaptat a les necessitats dels turistes.

Amb este reconeixement, Castelló reforça el seu compromís amb l'excel·lència turística, apostant per una oferta cada vegada més competitiva i atractiva.

Des de Cambra de Comerç s'anima a les empreses perquè continuen per este camí de la qualitat turística, com una gran ferramenta que els ajuda a millorar la competitivitat dels seus establiments i encoratjar a la resta d'establiments turístics de la ciutat al fet que s'adherisquen en el projecte.
 


Últimes notícies

14/10/2025

Cambra Castelló lidera Smart Week 2025, el gran fòrum d'innovació i transformació empresarial

Amb el suport de la Diputació, la institució cameral convertix la província en l'epicentre del talent, la digitalització i la sostenibilitat empresarial


08/10/2025

Romania es presenta a Castelló com un destí estratègic per a la inversió i el comerç

La trobada celebrada en Cambra Castelló va servir per a estrényer llaços econòmics entre els dos territoris


30/09/2025

Cambra Castelló reforça llaços amb el Brasil en la missió inversa de l'Estat de Paraná

La iniciativa, organitzada al costat de PortCastelló, forma part del projecte 'Corredors Descarbonizats Mercosur–Unió Europea'