30/07/2021
La Cambra de Comerç de Castelló es reinventa i impulsa un nou Club de Negocis que oferix servicis i espais exclusius al teixit empresarial de la província.
Enactio sorgix per a servir de palanca proactiva per al progrés i desenvolupament econòmic i social de Castelló. Empreses, pimes, autònoms i emprenedors de Castelló, amb ambició, inquietuds, i ganes d'aprendre, millorar, triomfar per a portar el seu negoci pel cap alt alt, formen part del nostre Club.
L'objectiu d'Enactio és oferir solucions que afavorisquen la competitivitat, d'una forma personalitzada i preferent, tenint el focus d'atenció en els interessos del soci, enfront dels reptes del futur. Des del Club, ajudem a les empreses en el seu camí cap a l'èxit. Satisfem les necessitats de la comunitat empresarial de manera innovadora oferint espais i debats dinàmics i flexibles.
Si vols beneficiar-te d'importants descomptes, tracte preferent i servicis exclusius en diferents àrees de coneixement, Uneix-te ara!
Visita la nostra web : https://www.enactio.com/
Segueix-nos en xarxes socials:
Facebook: Enactio
Instagram: @enactio_club
LinkedIn: Enactio
Twitter: @enactio_club
20/01/2026
Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empresesDes de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic
14/01/2026
Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a PorcelanosaEls estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia
08/01/2026
Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesosEl curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener