Loading…
News

Enactio, present en la IV Trobada Nacional de Clubs Cambra a Sevilla

20/09/2024

Compartir

El passat 19 de setembre, la Cambra de Comerç de Sevilla va acollir la IV Trobada Nacional de Clubs Cambra, un esdeveniment clau per a generar oportunitats de negoci i noves aliances.

Entre els participants ha destacat la Cambra de Comerç de Castelló a través d'Enactio, al costat d'altres empreses de 22 Cambres de Comerç de tota Espanya. Els socis d'Enactio, Arsys i Quimialmel, han sigut presents en este important esdeveniment, representant a Castelló i participant activament en les rondes de networking.

La inauguració d'esta reunió ha estat a càrrec del president de la Cambra de Comerç de Sevilla, Francisco Herrero, qui ha subratllat el compromís de la institució a “continuar impulsant estos espais d'intercanvi i col·laboració entre les empreses”, a més d'agrair a tots els socis “la confiança que han depositat en els servicis privats que oferixen els Clubs de les Cambres de Comerç”.

Durant la jornada, s'han dut a terme més de 350 partits entre professionals, empreses i clubs, amb l'objectiu de reforçar la connexió entre els assistents, generar oportunitats de negoci i crear noves aliances. Els participants han tingut l'oportunitat d'enfortir les seues relacions empresarials mitjançant el networking, obrint noves portes per al creixement dels seus negocis.

Entre les Cambres que han acudit es troben les de Coruña, Almeria, Badajoz, Barcelona, Castelló, Gijón, Granada, Lanzarote i La Graciosa, Menorca, Zamora, Lleida, Madrid, Mallorca, Motril, Navarra, Oviedo, Sòria, València, Valladolid, Càceres, Ciudad Real, a més de l'amfitriona Cambra de Sevilla, el Consell Andalús de Cambres i Cambra d'Espanya.

La IV Trobada Nacional de Clubs Cambra ha sigut una oportunitat clau perquè els socis, com els d'Enactio amplien la seua xarxa de contactes consolidant així la seua presència en el panorama empresarial espanyol.


Últimes notícies

23/07/2026

IGNITE abre las inscripciones y desvela un avance de su programa

La cita de septiembre reunirá a profesionales de 15 países para analizar los retos del sector


22/07/2026

Decocer S.A, Pyme del año 2026 de Castellón

El jurado ha reconocido su presencia internacional y la personalización de su producto


20/07/2026

Cámara Castellón impulsa en Egipto una misión comercial con más de cien encuentros empresariales

La iniciativa busca generar nuevas oportunidades de negocio y reforzar las relaciones comerciales