Loading…
News

Castelló celebra l'èxit empresarial amb sabors i aliances en l'esdeveniment d'Enactio

16/12/2024

Compartir

Enactio, el Club de Negocis de la Cambra de Comerç de Castelló ha celebrat el seu esdeveniment de final d'any amb una experiència sensorial inoblidable que ha reunit els seus socis en un ambient distés i ple de sabors.

La trobada, dissenyat per a reforçar els llaços empresarials i tancar l'any amb fermall d'or, va ser un rotund èxit, destacant-se per la qualitat de les seues activitats i ponents. En este sentit, la Presidenta de la Cambra de Comerç, Mª Dolores Guillamón, va expressar que “L'any vinent ens espera amb nous desafiaments, però també amb noves oportunitats per a créixer i continuar fent de Castelló un referent”.

L'esdeveniment va tindre com a eix central un exclusiu tast de tres olis d'oliva verge extra (AOVEs) de la reconeguda marca Pobill Ecològics. Sota l'experta guia de Paloma Roures, especialista en olivicultura i elaiotecnia, i David Taus, fundador de la marca i pioner en l'agricultura ecològica, els assistents van explorar els matisos únics dels olis Arbequina i altres varietals guardonats.


Últimes notícies

14/10/2025

Cambra Castelló lidera Smart Week 2025, el gran fòrum d'innovació i transformació empresarial

Amb el suport de la Diputació, la institució cameral convertix la província en l'epicentre del talent, la digitalització i la sostenibilitat empresarial


08/10/2025

Romania es presenta a Castelló com un destí estratègic per a la inversió i el comerç

La trobada celebrada en Cambra Castelló va servir per a estrényer llaços econòmics entre els dos territoris


30/09/2025

Cambra Castelló reforça llaços amb el Brasil en la missió inversa de l'Estat de Paraná

La iniciativa, organitzada al costat de PortCastelló, forma part del projecte 'Corredors Descarbonizats Mercosur–Unió Europea'