27/01/2025
Castelló, 27 de gener de 2025.- El pròxim 31 de gener, la Cambra de Comerç de Castelló serà seu d'una jornada transformadora per al món empresarial. Sota el títol ‘Construir models de negoci sòlids basats en la creació de valor a llarg termini’, el reconegut consultor i president d’AFICE, José Antonio de Miguel, encapçalarà una jornada destinada a redefinir la forma en què les empreses aborden la innovació i l'estratègia. Este esdeveniment, organitzat per Enactio, el Club de Negocis de la Cambra de Comerç de Castelló, promet ser un punt de trobada clau per a empresaris i emprenedors de la província.
Innovació per a temps d'incertesa
En un context on els mercats, la tecnologia i les expectatives dels clients evolucionen a un ritme vertiginós, este encontre busca equipar a empresaris i emprenedors amb ferramentes clau per a mantindre's rellevants i competitius. De Miguel compartirà la seua experiència en disseny estratègic i creació de valor, explorant temes com el model de negoci com a sistema de gestió del valor, la innovació com a motor d'adaptació en entorns complexos i estratègies per a connectar innovació i avantatge competitiu.
Líder en estratègia empresarial
José Antonio de Miguel, autor del llibre ‘Models de Negoci: Resolució de problemes i creació de valor’, és àmpliament reconegut per la seua capacitat per a guiar a empreses en entorns complexos i desafiadors. La seua intervenció promet ser una font d'inspiració per als qui busquen transformar els seus negocis i assegurar la seua sostenibilitat a llarg termini.
No et perdes esta oportunitat única d'aprendre d'un dels majors experts en estratègia empresarial, en un esdeveniment que reforça el compromís de la Cambra de Comerç de Castelló i d’Enactio per donar suport a la innovació i l'èxit en l'àmbit empresarial.
20/01/2026
Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empresesDes de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic
14/01/2026
Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a PorcelanosaEls estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia
08/01/2026
Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesosEl curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener