12/03/2025
Castelló, 12 de març de 2025.- El Congrés Go Global celebra la seua IX edició els pròxims 28 i 29 de maig en IFA – Fira Alacant. Organitzat per IVACE+i Internacional, les Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana i ICEX, amb el suport de Fons Europeus, este esdeveniment és clau per a la internacionalització empresarial i el creixement competitiu en mercats globals.
Amb inscripció gratuïta, oferirà conferències amb especialistes, presentacions de casos d'èxit i oportunitats de networking. Els assistents podran participar en reunions amb la Xarxa Exterior de l'IVACE+i i empreses importadores internacionals, facilitant contactes clau per a l'expansió dels seus negocis. A més, s'abordaran programes europeus, finançament internacional i estratègies d'internacionalització en un entorn empresarial cada vegada més globalitzat.
No perdes esta oportunitat de connectar amb experts i empreses referents. Reserva la data i continua atent als nostres canals, perquè la inscripció s'obrirà en breu!
20/01/2026
Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empresesDes de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic
14/01/2026
Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a PorcelanosaEls estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia
08/01/2026
Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesosEl curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener