11/06/2025
Castelló, 11 de juny de 2025.- La Cambra de Comerç de Castelló ha acollit la reunió del jurat del Premi Pime de l'Any 2025, un certamen que reconeix l'excel·lència, l'esforç i la capacitat d'adaptació de les petites i mitjanes empreses de la província. El guardó, impulsat per Cambra Castelló i el Banc Santander, compta amb la col·laboració de Cambra d'Espanya i del Periòdic Mediterráneo com a mitjà oficial.
Durant la trobada, el jurat ha analitzat en profunditat més d'una vintena de candidatures rebudes en esta edició. Les empreses aspirants han demostrat un alt nivell de competitivitat i un fort compromís amb el desenvolupament econòmic i social de Castelló.
El jurat ha estat integrat per representants d'institucions clau de l'ecosistema empresarial i institucional: Jesús Ramos, secretari general de la Cambra de Comerç de Castelló; Luís Torres, director de Zona d'Empreses de Banc Santander; José Luís Coll, director de l'àrea de suport a la xarxa de Cambres de Comerç; Ángel Báez, director del Periòdic Mediterráneo; i Cristina Villó, cap de l'àrea de promoció internacional de l'IVACE+i.
Tots ells han coincidit a destacar la qualitat i diversitat del teixit empresarial castellonenc, així com la valentia amb la qual moltes pimes han afrontat reptes econòmics i socials en els últims anys.
La decisió definitiva, així com el lliurament dels premis i els diferents accèssits es donaran a conéixer en un acte públic que tindrà lloc pròximament en la seu de la Cambra de Comerç de Castelló.
10/03/2026
Banc Santander i Cambra de Castelló convoquen el desé Premi Pime de l'Any 2026Les empreses interessades podran presentar les candidatures des del 10 de març al 14 d'abril
23/02/2026
Cambra Castelló i SECOT firmen un conveni per a mentorar als emprenedors de la provínciaL'acord contempla assessorament gratuït, jornades de capacitació i accions de difusió
13/02/2026
La Cambra de Castelló rep al Cònsol d'Ucraïna a BarcelonaLa jornada té com a objectiu exposar al teixit empresarial l'actual situació econòmica del país