26/10/2023
Castelló 26/10/2023.- La Cambra de Comerç celebre ahir l'acte de lliurament dels Premis a l'Exportació, Turisme i Guardó Accord 2022 i el reconeixement a l'empresa centenària.
Les empreses guardonades amb el Premi en Exportació han sigut: bp Energia Espanya, Premi Extraordinari, Geotiles, Trajectòria Internacional i Invernaderos y Tecnologia, Pime Exportadora.
El Premi al Turisme categoria Innovació ha sigut per a empresa Aquíestoy Caravaning; Mesón Navarro, Trajectòria, i Restaurant Atalaya, amb la Menció Especial.
El Guardó Accord a la Qualitat Social de l'Empresa, ha recaigut en ZT Hotels & Resorts; i l'empresa mereixedora del reconeixement Empresa Centenària 2023 ha sigut per a l'empresa artesana, Iata Espardenyes.
L'acte, que va ser presidit per Carlos Mazón, President de la Generalitat, al qual van acompanyar l'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco; la presidenta de la diputació, Marta Barrachina; l'amfitriona i presidenta de la Cambra, Mª. Dolores Guillamón i Fernando Canós, Director General Adjunt i Director Territorial Est de Banc Sabadell, patrocinador dels premis, va reunir al voltant de 300 persones de diferents àmbits de la societat castellonenca, entre ells, alcaldes i alcaldesses de diferents localitats de la província, representants de diferents institucions, mitjans de comunicació, empresaris i membres del ple de la Cambra.
20/01/2026
Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empresesDes de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic
14/01/2026
Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a PorcelanosaEls estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia
08/01/2026
Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesosEl curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener