Loading…
News

Cambra i Diputació presenten els programes InnoCámaras i TicCámaras 2019

07/05/2019

Compartir

 Castelló 07/05/2019.- Amb l'objectiu de millorar la competitivitat de les empreses, a través de la innovació i les noves tecnologies, la Cambra de Comerç i la Diputació de Castelló han presentat aquest dimarts una nova edició dels programes InnoCámaras i TICCámaras, iniciatives que de les quals s'han beneficiat fins hui quasi dues-centes empreses de la província procedents d'una trentena de localitats.

La presentació ha sigut a càrrec de la presidenta de la Cambra, Mª. Dolores Guillamón, i del diputat provincial de Promoció Econòmica, Salvador Aguilella, els qui han informat dels avantatges que suposa per a les Pimes i autònoms participar en iniciatives com aquestes, que estan promogudes per Cambra Espanya, a través de les Cambres de Comerç, estan finançades per fons europeus FEDER i compten, a més, amb el cofinançament de la Diputació de Castelló.

Durant la seua intervenció, Mª. Dolores Guillamón ha avançat que les empreses interessades ja poden informar-se sobre els programes en la pàgina web de la Cambra i així poder preparar detingudament tota la documentació, ja que el pròxim 14 de maig s'obri el termini de presentació de sol·licituds de InnoCámaras i el 15 per a TICCámaras, i l'admissió serà per rigorós ordre de registre.

Per part seua, Aguilella, a més d'assenyalar la  col·laboració existent entre totes dues institucions per a aquests programes, ha recordat que,  des del seu inici en 2017, 188 empreses de més de 30 municipis – en la seua majoria de l'interior i principalment del sector comercie, alimentació i indústria- s'han beneficiat d'aquestes ajudes, amb la consegüent oportunitat de creixement i creació d'ocupació .

Per ultime Guillamón, ha agraït a la Diputació de Castelló la seua col·laboració en aquesta iniciativa de la Cambra. Sobre aquest tema ha assenyalat que “sempre, amb la unió d'esforços s'aconsegueixen majors beneficis per a les nostres empreses, motor de la nostra economia i generadora d'ocupació”


Últimes notícies

15/10/2025

Cambra de Castelló llança un programa pioner en Intel·ligència Artificial per a jóvens

Esta formació prepara als participants per a liderar el canvi tecnològic en les empreses


14/10/2025

Cambra Castelló lidera Smart Week 2025, el gran fòrum d'innovació i transformació empresarial

Amb el suport de la Diputació, la institució cameral convertix la província en l'epicentre del talent, la digitalització i la sostenibilitat empresarial


08/10/2025

Romania es presenta a Castelló com un destí estratègic per a la inversió i el comerç

La trobada celebrada en Cambra Castelló va servir per a estrényer llaços econòmics entre els dos territoris