Loading…
News

Qualicer llança la seua aplicació mòbil per a sistemes ANDROID i iOS

28/01/2020

Compartir

Amb aquesta iniciativa, a través d'una simple descàrrega gratuïta, l'usuari podrà consultar el contingut del Congrés, que se celebrarà els dies 10 i 11 de febrer en la Cambra de Comerç de Castelló.


Castelló 28/01/2020.-Des de 1990 el Congrés Mundial de la Qualitat del Taulell i del Paviment Ceràmic, QUALICER, és un referent sense fronteres on es debat i es posen en comú l'avantguarda de les tècniques i sistemes de producció, col·locació, avanços tecnològics, millores en la qualitat, innovadores estratègies de promoció i venda... tancant el cercle entorn del món del taulell, abordant-lo des de qualsevol dels seus angles.

   Per primera vegada Qualicer, llança una App per a mòbils, des de la qual l'usuari pot consultar el programa del congrés, les sessions destacades, conéixer als membres de les sessions destacades, patrocinadors, així com generar el seu propi horari, crear la seua llista de favorits o xatejar i intercanviar dades de contactes amb altres usuaris de l'App.

L'aplicació està disponible per a Android i iOS sol en dispositius mòbils.


Últimes notícies

21/10/2026

Cámara Castellón sitúa la electrificación en el centro del IV Congreso de Energía

La flexibilidad de la demanda y la gestión inteligente del consumo se consolidan como factores estratégicos


21/10/2026

Las Cámaras de la Comunitat y Defensa impulsan la incorporación de militares al mercado laboral

El acuerdo impulsará la formación, orientación e inserción laboral de personal militar


19/10/2026

El futuro de la energía protagonista en el IV Congreso de Energía Cámara Castellón

La jornada financiada por IVACE+i reúnen a expertos para debatir sobre competitividad y energía