23/12/2021
Castelló 23/12/2021.- Després de la decisió de l'organització de Cevisama i les associacions de la indústria ceràmica de posposar la celebració de la fira internacional del sector ceràmic, Cevisama, amb motiu de l'augment de casos de Covid-19 sobrevingut durant les últimes setmanes i la implementació de noves restriccions per a mitigar els seus efectes, l'organització de Qualicer ha determinat de la mateixa manera ajornar la seua cita.
Qualicer, Congrés Mundial de la Qualitat del Paviment i Revestiment Ceràmic, organitzat per la Cambra de Comerç i el Col·legi Oficial d'Enginyers Superiors Industrials de Castelló, celebra enguany la seua XVII edició, té lloc des dels seus orígens a continuació de Cevisama amb l'objectiu de facilitar l'assistència a totes dues trobades als professionals nacionals i internacionals del sector i que puguen aprofitar al màxim l'experiència.
Cevisama es trasllada a juny, sent les noves dates previstes, del 13 al 17 de juny, la qual cosa emplaça a Qualicer al 20 i 21 de juny de 2022.
Des de Qualicer, immers de ple en el tancament del seu programa, s'havien donat a conéixer recentment els treballs definitius acceptats pel Comité Tècnic que sumen un total de 80, entre ponències i pòsters.
Cal recordar que el termini d'inscripció està obert i que pròximament s'anunciaran noves sessions destacades, en les quals participaran figures clau del sector, i es publicarà el programa previst.
10/03/2026
Banc Santander i Cambra de Castelló convoquen el desé Premi Pime de l'Any 2026Les empreses interessades podran presentar les candidatures des del 10 de març al 14 d'abril
23/02/2026
Cambra Castelló i SECOT firmen un conveni per a mentorar als emprenedors de la provínciaL'acord contempla assessorament gratuït, jornades de capacitació i accions de difusió
13/02/2026
La Cambra de Castelló rep al Cònsol d'Ucraïna a BarcelonaLa jornada té com a objectiu exposar al teixit empresarial l'actual situació econòmica del país