25/09/2024
El moviment #QuieroCorredor durà a terme el pròxim 28 de novembre el 8é Acte Empresarial pel Corredor Mediterrani al Palau de Congressos de Catalunya (Barcelona) i, previ a la seua celebració, ha preparat una sèrie de trobades amb l'objectiu de reclamar la finalització de les obres del Corredor Mediterrani.
La presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, Mª Dolores Guillamón, ha participat en el primer d'ells s'ha celebrat a València i ha reunit personalitats del món empresarial i institucional de la Comunitat Valenciana per a donar visibilitat a la importància esta infraestructura tan important per al nostre país.
El lloc triat pel moviment ha sigut el pont de l'Avinguda Fernando Abril Martorell, des del qual s'albiren les obres del Canal d'Accés. La localització ha sigut triada per ser l'avantsala de l'anhelat Túnel Passant, imprescindible perquè l'estació València Nord deixe de ser fons de sac i semàfor d'Europa.
Cal recordar que un dels punts crítics del Corredor Mediterrani en la Comunitat són les obres de l'accés sud al port de Castelló.
Vicente Boluda, president d'AVE, ha agraït a la societat civil i empresarial de la Comunitat Valenciana i als mitjans de comunicació que han estat hui reivindicant la importància de la infraestructura, ja que, en les seues paraules, “la seua presència #ací és un suport més al moviment #QuieroCorredor”.
23/07/2026
IGNITE abre las inscripciones y desvela un avance de su programaLa cita de septiembre reunirá a profesionales de 15 países para analizar los retos del sector
22/07/2026
Decocer S.A, Pyme del año 2026 de CastellónEl jurado ha reconocido su presencia internacional y la personalización de su producto
20/07/2026
Cámara Castellón impulsa en Egipto una misión comercial con más de cien encuentros empresarialesLa iniciativa busca generar nuevas oportunidades de negocio y reforzar las relaciones comerciales