Loading…
News

Cambra de Castelló i IMBS renoven la seua aliança formativa en Economia Blava

21/03/2025

Compartir

Castelló, 21 de març de 2025.-La Cambra de Comerç de Castelló ha renovat la col·laboració amb l'Escola de Negocis Marítima i Portuària en línia, IMBS, una escola especialitzada en formació marítima, portuària i logística, que oferix un ampli catàleg formatiu en l'àmbit de l'especialització professional en estos àmbits.

Amb esta aliança, la Cambra de Comerç de Castelló continua contribuint en la millora i especialització dels professionals, oferint un catàleg formatiu i especialitzat enfocat a les noves oportunitats d'ús d'uns sectors en continu creixement i amb altes cotes d'ocupabilitat com són el sector marítim, el portuari i el logístic.

Formació d'avantguarda en el sector de l'Economia Blava per a la regió

L'oferta formativa conjunta comprén més de 40 cursos i tres màster. Destaca el Màster Internacional en Administració Marítima i Portuària el qual té com a objectiu preparar als professionals per a enfrontar els desafiaments futurs del sector i exercir funcions en el Negoci Marítim i la Gestió Portuària.

A més, els cursos abasten una àmplia varietat de temes, des de la legislació marítima espanyola fins a la gestió i explotació dels ports, passant per la seguretat de les embarcacions, la seguretat nacional, el transport marítim, la investigació de sinistres i esdeveniments, i la gestió duanera, entre altres.

IMBS. International Maritime Business School

L'Escola compta amb una experiència acumulada de més de 4.500 alumnes formats de més de 30 països d'Europa, Àfrica i Amèrica, creixent durant 2022 un 25% en el seu nombre d'alumnes/as matriculats. La Cambra de Comerç de Castelló i IBMS col·laboren des de l'any 2023, demostrant el seu compromís amb la millora i especialització dels professionals del sector marítim. 


Últimes notícies

11/06/2025

El jurat del Premi Pime de l'Any 2025 valora el talent empresarial de Castelló

En la reunió han participat representants de Cambra Castelló, Banc Santander, Cambra Espanya, Mediterrani i IVACE+i


09/06/2025

La Cambra de Comerç de Castelló, epicentre de la innovació amb la final del Hackathon 2025

La Sala d'actes acollirà el pròxim 13 de juny la presentació dels projectes finalistes


06/06/2025

Cambra Castelló posa el focus a l'Argentina com a destí estratègic per a l'exportació

La jornada organitzada per Enactio i CaixaBank ha oferit una visió sobre oportunitats de negoci