Loading…
News

El Secretari General de Cambra Castelló, nou vocal del Consell Social de l'UJI

20/12/2024

Compartir

La Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha anunciat el nomenament del Secretari General de la Cambra de Comerç de Castelló, A. Jesús Ramos Estall, com a nou vocal del Consell Social de la Universitat Jaume I (UJI).

Jesús Ramos, advocat i doctor en economia, ha sigut designat per a este càrrec pel Consell Valencià de Cambres de Comerç, en representació dels interessos socials de la Comunitat Valenciana, substituint a Ignacio Ferrer Ros de Ursinos.

El mandat de Ramos Estall, que comença amb la publicació de la resolució, i amb la presa de possessió del càrrec que va tindre lloc ahir, tindrà una duració de quatre anys.

Durant este temps, contribuirà a l'enfortiment dels vincles entre la universitat i el seu entorn socioeconòmic, aportant la seua experiència i coneixement en els camps jurídic i econòmic per a impulsar iniciatives en benefici de la comunitat universitària i de la societat castellonenca.

El Consell Social de l'UJI exercix un paper crucial com a òrgan de participació de la societat en la governança universitària, garantint la connexió entre l'àmbit acadèmic i les necessitats del teixit social i econòmic.

Amb esta incorporació, l'UJI reforça el seu compromís amb la representació plural i la col·laboració entre els diferents agents que conformen la seua comunitat. A. Jesús Ramos, en el seu nou rol, assumirà el repte de contribuir al desenvolupament estratègic d'esta institució clau per al progrés de Castelló.


Últimes notícies

20/01/2026

Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empreses

Des de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic


14/01/2026

Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a Porcelanosa

Els estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia


08/01/2026

Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesos

El curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener