Loading…
News

Enactio suma cinc nous socis

28/12/2022

Compartir

AGAPURNI.  Patricia i Andrés, Autodidactes. Des de 2009 realitzen la seua joies completament a mà i de manera artesanal, utilitzant com a element principal el vidre el que els permet crear noves formes sense limites per a la seua imaginació

PIXELCOM.  Va nàixer en 2005 com a empresa especialitzada en el desenvolupament i comercialització de solucions integrals per a l'esport i la publicitat. La seua experiència els ha permés expandir els seus servicis a nivell internacional.

RED CASTILE, S.L. Empresa especialitzada en servicis per a inversors estrangers a Espanya, tant per a propietats immobiliàries com en el sector empresarial. També duen a terme representació comercial d'empreses i activitats d'importació-exportació.

TUDÓN ADVOCATS. En Tudón Advocats oferixen, des de fa més de 30 anys, servicis jurídics, tant en l'àrea  laboral com en les àrees processal-civil i mercantil; amb el corresponent assessorament jurídic adaptat a les necessitats específiques de cada client

TOTJUNT CONSULTORS.  Desenvolupen estratègies digitals: pàgines web, botigues en línia, posicionament web i campanyes publicitàries en Google i xarxes socials, sempre pensant en el xicotet comerç de Castelló.

Més informació sobre Enactio en: https://www.enactio.com/


Últimes notícies

12/06/2026

Onda y Cámara Castellón impulsan la competitividad ante los desafíos de la geopolítica actual

José Ignacio Torreblanca subraya la importancia de la cooperación institucional para anticiparse a los retos exportación y energía


10/06/2026

Smart Week 2026 convertirá a Castellón en el epicentro de las tecnologías de defensa

El foro, que se celebrará los próximos 16 y 17 de junio, contará con figuras clave en IA y robótica


06/06/2026

El talento joven rediseña el futuro tecnológico en la gran final de Enxarxatec Cámara Castellón 2026

La Cámara cobra especial protagonismo al impulsar retos clave donde los equipos se alzaron con los máximos honores