06/04/2023
Castelló 06/04/2023.- Més de quaranta empreses s'han donat cita en la jornada organitzada en la Cambra de Comerç de Castelló sobre les novetats derivades de la Llei 7/2022 de residus, en concret l'Impost Especial sobre els Envasos de Plàstic no Reutilitzables.
Aquest impost, amb efectes des de l'1 de gener de 2023, s'articula com un tribut de naturalesa indirecta que recau sobre la utilització en territori espanyol d'envasos que, contenint plàstic, no són reutilitzables.
La jornada s'emmarca dins del Programa Sostenibilitat 2023, que l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) finança per a pimes i autònoms.
20/01/2026
Cambra de Comerç de Castelló: 125 anys al servici de les empresesDes de 1901, una institució al servici del teixit empresarial, testimoni de la història i motor del futur econòmic
14/01/2026
Cambra Castelló impulsa la connexió entre formació i empresa amb una visita a PorcelanosaEls estudiants de màrqueting procedents d'Holanda coneixen la planta de producció i el centre logístic de la companyia
08/01/2026
Cambra Castelló impulsa la formació internacional de màrqueting per a estudiants holandesosEl curs, dissenyat a mesura i amb un enfocament pràctic, reunix a prop de 30 alumnes el mes de gener