Loading…
News

El Viver d'Empreses de Vila-real reforça el seu suport a emprenedors amb un nou taller gratuït

04/04/2025

Compartir

Castelló, 4 d'abril de 2025.- El Viver d'Empreses de la Cambra de Comerç de Castelló, situat a Vila-real, serà l'escenari d'un nou taller formatiu gratuït dirigit a emprenedors. La cita serà dimarts que ve 9 d'abril sota el títol ‘La teua iniciativa emprenedora ha de ser viable econòmicament’, una jornada centrada en oferir ferramentes clau per a assegurar la sostenibilitat financera dels projectes empresarials.

El taller s'emmarca dins del Programa Pla d'Emprenedoria - Espanya Emprén, i abordarà aspectes fonamentals com els costos d'establiment, el càlcul del punt d'equilibri i les diferents fonts de finançament. Elements tots ells essencials per als qui busquen llançar o consolidar la seua iniciativa empresarial.

La sessió estarà a càrrec de l'economista i conferenciant Javier Alandes García, qui aportarà la seua experiència per a guiar als assistents en la gestió financera dels seus negocis. Està dirigida tant a persones que s'inicien en el món de l'emprenedoria com als qui desitgen enfortir els seus projectes ja en marxa.

Les inscripcions estan obertes i poden realitzar-se a través de la web de la Cambra de Comerç de Castelló.

Amb esta proposta, la Cambra de Comerç reafirma el seu compromís amb el desenvolupament del teixit empresarial local, fent costat a nous emprenedors amb formació pràctica i especialitzada.


Últimes notícies

10/03/2026

Banc Santander i Cambra de Castelló convoquen el desé Premi Pime de l'Any 2026

Les empreses interessades podran presentar les candidatures des del 10 de març al 14 d'abril


23/02/2026

Cambra Castelló i SECOT firmen un conveni per a mentorar als emprenedors de la província

L'acord contempla assessorament gratuït, jornades de capacitació i accions de difusió


13/02/2026

La Cambra de Castelló rep al Cònsol d'Ucraïna a Barcelona

La jornada té com a objectiu exposar al teixit empresarial l'actual situació econòmica del país