Loading…
News

#TotsProtegits

22/04/2020

Compartir

La gradual tornada a l'activitat econòmica, s'ha de fer amb les màximes garanties de seguretat per a tots els ciutadans, raó per la qual la utilització d'equips de protecció individual serà d'obligat compliment, no només a curt, sinó també a mig termini.

La Cambra de Comerç de Castelló, ha estat des del primer moment d'aquesta crisi provocada pel COVID19 a la banda de les empreses de la província. L'interès de tots està en que cap empresa tingue problemes per tornar a l'activitat per la falta d'elements adequats de protecció. La producció d'aquests equipaments estava fins ara deslocalitzada fora d'Espanya pràcticament en la seva totalitat. Una circumstància que haurà de canviar en el futur per proporcionar l'aprovisionament d'aquests elements de protecció per al conjunt de la ciutadania i molt particularment per als treballadors i treballadores.

Per aquestes raons, el Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Secretaria General d'Indústria i Pime, i la Cambra de Comerç d'Espanya, posem en marxa el portal informatiu todosprotegidos.camara.es que reflectirà l'oferta i demanda de elements i equips de protecció (mascaretes, guants, protectors visuals, bates i solucions hidroalcohòliques) a tot Espanya.

Gràcies a aquesta plataforma, les empreses fabricants i / o distribuïdores podran informar dels productes que ofereixen, així com de la seua capacitat de producció i / o distribució i els terminis de lliurament estimats. Per la seua banda, les empreses demandants d'aquests elements de protecció podran informar de les seves necessitats en cada moment.

A través d'un mapa interactiu, s'oferirà informació agregada del nombre d'oferents i demandants en cadascuna de les províncies i ciutats autònomes.

Les empreses podran accedir així mateix a tota la informació publicada per la Secretaria General d'Indústria i Pime relacionada amb les especificacions tècniques requerides per a la fabricació d'elements i equips de protecció personal.


Últimes notícies

12/06/2026

Onda y Cámara Castellón impulsan la competitividad ante los desafíos de la geopolítica actual

José Ignacio Torreblanca subraya la importancia de la cooperación institucional para anticiparse a los retos exportación y energía


10/06/2026

Smart Week 2026 convertirá a Castellón en el epicentro de las tecnologías de defensa

El foro, que se celebrará los próximos 16 y 17 de junio, contará con figuras clave en IA y robótica


06/06/2026

El talento joven rediseña el futuro tecnológico en la gran final de Enxarxatec Cámara Castellón 2026

La Cámara cobra especial protagonismo al impulsar retos clave donde los equipos se alzaron con los máximos honores