
18/11/2024
El pròxim 27 de novembre, la Cambra de Comerç de Castelló serà seu del VI Fòrum d'Intel·ligència Competitiva per a la Internacionalització (Cinteligencia Castelló), un esdeveniment que s'ha consolidat com un referent per a empreses i professionals interessats a expandir els seus negocis a nivell global. Sota el lema “Cross Border Tech Design”, el fòrum oferirà una visió integral sobre com el disseny, la tecnologia i la innovació són elements essencials per a l'èxit en mercats internacionals.
L'objectiu d'esta trobada és mostrar als assistents com poden transformar els seus productes per a transcendir fronteres mitjançant un enfocament innovador i multidisciplinari. Al llarg de la jornada, es desenvoluparan tres fases: divulgativa, pràctica i participativa, en les quals els assistents podran aprendre d'experts i participar en activitats de networking que enfortiran les seues capacitats per a la internacionalització.
Programa Destacat
L'esdeveniment, que enguany serà presencial íntegrament, comptarà amb un programa divers d'activitats, incloent-hi conferències, taules redones i dinàmiques de networking. Entre elles, destaca la ponència “Disseny industrial en acció: Revolucionant els mercats internacionals”, a càrrec de la reconeguda dissenyadora Inma Bermúdez, fundadora d'Inma Bermúdez Studio. Durant la seua intervenció, Bermúdez compartirà com els seus projectes, que combinen creativitat, sostenibilitat i viabilitat econòmica, han aconseguit un impacte significatiu en mercats internacionals.
Un altre dels punts destacats del VI Fòrum d'Intel·ligència Competitiva per a la Internacionalització serà la taula empresarial, moderada per Anselmo Ríos (Redlfexion Consultors), "Reimaginant la internacionalització: Disseny i tecnologia al servici de la competitivitat”, que comptarà amb la participació de professionals destacats com Pepa Casado (Futurea), Marta Alcanyís (BBVA), Pablo Belmonte (Newmanbrain, S.L.), Pedro Rosa Mena (Todobarro Solucions, S.L.) i Soledat Berbegal (Actiu). Els ponents analitzaran casos d'èxit i compartiran estratègies per a potenciar la competitivitat a l'estranger mitjançant el disseny i la tecnologia.
La jornada conclourà amb una sessió de networking creatiu, dinamitzada per Juan Esteban (Grup Ideadesign), titulada “Adequant el negoci per a la internacionalització”, en la qual els assistents podran participar en dinàmiques i exercicis orientats a adaptar els seus negocis a l'àmbit internacional.
En definitiva, este fòrum representa una excel·lent oportunitat per als empresaris i professionals de la província de Castelló que busquen no sols ampliar els seus coneixements en intel·ligència competitiva, sinó també conéixer les últimes tendències en disseny, tecnologia i sostenibilitat aplicades en un context global.
La inscripció al VI Fòrum Cinteligencia és gratuïta i pot realitzar-se en: https://cinteligencia-castellon.com/
30/04/2025
Directius i experts es reunixen a Castelló per a abordar els reptes de la ciberseguretatCambra Castelló, Enactio i Boreal Open Systems S.L consciencien als líders empresarials sobre la seguretat informàtica
28/04/2025
Cambra Castelló desafia a crear un bot amb IA per a millorar la comunicació institucionalEmmarcat en el Hackaton, el repte aposta per la integració de WhatsApp i intel·ligència artificial
25/04/2025
Cambra Castelló i CaixaBank renoven un any més el seu conveni de col·laboracióEsta aliança facilitarà el finançament i la competitivitat de les empreses castellonenques