Loading…
News

Cambra Castelló impulsa la innovació empresarial amb un seminari web sobre propòsit corporatiu

13/09/2024

Compartir

La Cambra de Comerç de Castelló ha celebrat el seminari web ‘Com Impulsar el Creixement i la Competitivitat des del Propòsit Corporatiu’. Este esdeveniment, dissenyat per a empresaris, va oferir una visió profunda sobre com el propòsit corporatiu pot ser un motor clau per a la innovació i el creixement empresarial en un mercat competitiu.

Durant la reunió, els participants van tindre l'oportunitat d'explorar estratègies valuoses per a transformar el potencial innovador de les seues empreses. La sessió, dirigida pel consultor en innovació Senén Porcar, va abordar temes crucials com la identificació del propòsit corporatiu i el seu impacte en la creació d'una identitat corporativa diferenciada. Els assistents van aprendre a descobrir noves oportunitats de negoci i a aplicar estratègies organitzatives que enfortixen i destaquen a les empreses en un entorn desafiador.

El programa de l'esdeveniment va incloure una presentació detallada sobre com el propòsit corporatiu pot impulsar el creixement i la competitivitat i es van abordar temes com les característiques del propòsit corporatiu, les seues diferències amb el propòsit de marca, i les estratègies per a canviar d'una mentalitat d'escassetat a una d'abundància. També es va discutir la importància de la identitat corporativa i es van proporcionar exemples inspiradors de propòsit corporatiu en acció.

Els participants es van beneficiar d'una evolució en la seua mentalitat cap a una visió oberta i innovadora, van entendre els avantatges de definir i abraçar un propòsit corporatiu, i van redefinir les seues estratègies empresarials per a generar un impacte positiu i atraure a nous clients.

A més, per l'assistència a este esdeveniment, els participants podran gaudir de 60 minuts de consultoria gratuïta per a analitzar com pot afectar l'estratègia d'orientació a propòsit en els seus sectors empresarials a càrrec del ponent Senén Porcar.

Programa Pime Innova

Este seminari web va ser part del Programa Pime Innova, cofinançat pel Fons Europeu de Desenrotllament Regional (FEDER) i la Diputació de Castelló. El programa oferix a pimes i autònoms ferramentes, activitats i ajudes per a donar suport als seus processos d'innovació a través de la Cambra de Comerç de Castelló.


Últimes notícies

17/06/2025

Cambra Castelló reforça el sector ceràmic amb missió inversa amb professionals britànics

Del 16 al 19 de juny, els distribuïdors coneixeran de primera mà les novetats de les empreses ceràmiques


13/06/2025

La IA es convertix en aliada estratègica gràcies a la jornada d'Enactio i *Orbel Grup

Francisco Palao i Senén Porcar lideren una ponència que promou el canvi organitzacional i la innovació tecnològica


11/06/2025

El jurat del Premi Pime de l'Any 2025 valora el talent empresarial de Castelló

En la reunió han participat representants de Cambra Castelló, Banc Santander, Cambra Espanya, Mediterrani i IVACE+i