Loading…
News

La Cambra de Castelló llança una nova convocatòria del Programa “Xpande Digital”

25/03/2021

Compartir

Castelló 25/03/2021.- El Programa Xpande Digital 2021, cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional –FEDER-, per l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial –IVACE, la Cambra de Comerç de Castelló i la Cambra d'Espanya, té com a objectiu l'assessorament i la concessió d'ajudes a les pimes i autònoms de la província de Castelló, per a la posada en marxa d'un Pla d'Acció de Màrqueting Digital Internacional, amb la finalitat de millorar els processos d'internacionalització de les empreses i la seua capacitat per a operar en entorns digitals globals.


El termini de sol·licitud de participació en el Programa Xpande Digital 2021 de la Cambra de Comerç de Castelló, s'obrirà el 29 de març a les 09.00 hores i finalitzarà el 31 de maig de 2021 a les 14.00 hores, si bé es podrà acurtar el termini en cas d'esgotar-se el pressupost, i únicament podrà realitzar-se a través de la seu electrònica.

Les empreses o autònoms interessades poden ampliar informació en el següent enllaç: https://www.camaracastellon.com/es/xpande_digital o trucant al telèfon 964 35 65 00 -Sonia Gual-


Últimes notícies

17/06/2025

Cambra Castelló reforça el sector ceràmic amb missió inversa amb professionals britànics

Del 16 al 19 de juny, els distribuïdors coneixeran de primera mà les novetats de les empreses ceràmiques


13/06/2025

La IA es convertix en aliada estratègica gràcies a la jornada d'Enactio i *Orbel Grup

Francisco Palao i Senén Porcar lideren una ponència que promou el canvi organitzacional i la innovació tecnològica


11/06/2025

El jurat del Premi Pime de l'Any 2025 valora el talent empresarial de Castelló

En la reunió han participat representants de Cambra Castelló, Banc Santander, Cambra Espanya, Mediterrani i IVACE+i